تاریخ ارسال 1397/7/19 20:21

وزارت فرهنگ کانون امام حسن مجتبی(ع) را برگزید


وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران و کرون را از بین 24 هزار کانون مسجد به عنوان مرکز نمونه در حوزه اوقات فراغت و فعالیت های مجازی در سطح ملی برگزید و تندیس افتخار را به این مرکز فرهنگی و هنری تقدیم کرد.

وزارت فرهنگ  کانون امام حسن مجتبی(ع) را برگزید

دسته بندی: فرهنگی /

کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع)تنها کانون مسجد استان اصفهان بر اساس ارزیابی های ستاد عالی کانون های مساجد به عنوان یکی از 16 کانون نمونه کشور معرفی شد.



 راه اندازی درگاه ملی بچه های مسجد و برگزاری جشنواره ملی رسانه های دیجیتال غدیر و علوی طرح نشاط دیجیتالی، مسابقات جام دیجیتال، همایش در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طرح کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی، جشنواره ربو ترافیک، جشنواره دومینو و سازه ماکارونی، جشنواره عکاسی گردشگری و مسابقات کتابخوانی در سطح استانی و شهرستانی توسط این مرکز برگزار می شود.


 تیم سازی و فعالیت های سازمانی و تشکیلاتی را از اقدامات شاخص کانون امام حسن مجتبی(ع) است که تمامی اعضای این مرکز جوان و نوجوان هستند که در فضای مسجد اقدامات فرهنگی و هنری انجام می دهند.
وی گروه سنی فعال در این مرکز را وجه تمایز با بسیاری از مراکز فرهنگی و هنری است.

انتخاب و تجلیل از کانون های فرهنگی و هنری نمونه کشور به مناسبت 19 مهرماه سالروز تجدید میثاق کانون های مساجد با ولایت انجام شد.
کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران در سال 87 در مسجد قمربنی هاشم(ع) تاسیس شده و تاکنون موفق به کسب عنوان برتر جشنواره جهاد مجازی، مرکز در جشنواره فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و کسب دیپلم افتخار شده است.


دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
دیدگاهتان را بنویسید...