تاریخ ارسال 1399/10/29 23:24

نشاط دیجیتالی؛ راهبرد روزهای کرونایی


مجمع فرهنگ دیجیتال تیران که در محل کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(علیه السلام) واقع شده با ابتکار عملی تحت عنوان نشاط دیجیتالی راهبردی را برای اوقات فراغت گروه کودک، نوجوان و جوان فراهم کرد.

 

نشاط دیجیتالی؛ راهبرد روزهای کرونایی

دسته بندی: اخبار / فرهنگی / سرگرمی /

به اعتقاد مسئولان این مرکز فرهنگی، هنری و دیجیتالی تیران، مدیریت بین استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، اوقات فراغت، علاقه های فردی، کاهش وابستگی به شبکه های اجتماعی و تقویت هویت جوانانن و نوجوانان مقوله مهم و ارزشمند است چرا که نباید نسبت به پتانسیل اینترنت و شبکه های تحت نظر آن بی توجه بود و از طرفی نیز پاسخ به نیازها و کاهش وابستگی نیز مورد توجه باشد.

برگزاری مسابقات خانوادگی و انتشار آن در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، بازی های آنلاین، توسعه بازی های بومی و محلی با آموزش خلاقانه در فضای مجازی، حضور در مجتمع دیجیتال و رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری ایمن، تولید محتوا، برگزاری کارگاه های آموزشی، مسابقات و فعالیت های فرهنگی بین فضای مجازی و محیط حقیقی، تولید فیلم و تماشای تولیدات فرهنگی و هنری از جمله اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.

مدیر این مرکز فرهنگی و هنری گفت: توانمندسازی جوانان و نوجوانان برای بهره گیری از فضای مجازی و مدیریت اوقات فراغت و هدفمندسازی برنامه های این ساعات از برنامه شخصی افراد، در قالب برنامه ها و فعالیت های فرهنگی انجام می شود.

مسئولان تیران مدیریت به موقع و ارائه برنامه های جذاب برای اوقات فراغت را ضرورتی مهم بیان کرده اند و طرح های ابتکاری مجتمع دیجیتال تیران و تشکل های مردم نهاد را ناشی از دغدغه مندی آنان و نقش مشارکت مردمی و جوانان در رفع نیازهای جامعه بیان می کنند.


دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
دیدگاهتان را بنویسید...